Az élet KitchenAid-el.

Hogyan sikerült megvenni, receptek, tippek, bemutatók.

Miért pont KitchenAid?
Robotgépek 2.

A következő három márka, ami szóba jött, az a  Kenwood a Bosch, és az Elektrolux. Ezt a három gépet egy bejegyzésben szeretném bemutatni. Kezdjük is el...

KENWOOD

 

Ezen belül is a Kmix. Egy mutatós darab. Hasonlít a Kitchenaid-re. 

kenwood-kmix-colours1.png

  1. Anyaga: Öntött alumínium. Ezek szerint egy tartósabb fajta.
  2. Teljesítmény: 500 W. Több, mint a KitchenAid-nek.
  3. Kinézet: Szerintem mutatós. Főleg a csíkos változatok.
  4. Tartozékok: Egy nagy méretű tál fogantyúval. Habverő, krémkeverő, dagasztó és egy speciális spatulás keverőszár. Védőkarima. Ez utóbbi nem lett valami tökéletes, mert nem a tálra kell tenni, hanem a "fejre". Vagyis, ezt a keverőszár előtt kell feltenni, és csak akkor lehet levenni, ha a szárat előbb leszedjük, ráadásul kotyog, és pár videóban látszik, hogy nem fekszik fel rendesen a tálra. Számos kiegészítő vásárolható hozzá.
  5. Ár: 100.000Ft fölött mozog. Nem sok helyen lehet kapni itthon. Elég változó az ára. 98.000Ft-tól 165.000 Ft-ig találtam. 
  6. Vélemények: Elég keveset tudtam olvasni erről a termékről. Amit találtam, abban annyi volt, hogy nagy és nehéz. Ez nálam nem mérvadó. 

Hogy miért nem ezt választom? Szuper gépnek tűnik, elérhető áron.Még a Sütimesterben is lecserélték a KA-ket erre a gépre, de nyilván azért, mert ezt Angliában gyártották.

Ám, a videókból kiderült, hogy nagyon hangos. Sokkal hangosabbnak tűnt, mint a KA. Ez nekem nagyon fontos szempont, mert általában akkor érek rá sütni, amikor a kisfiam alszik. 

 

BOSCH

 MUM

mcsa00852148_f2863_mum55761_487257_def.jpg

Őszintén szólva, ezt a gépet nem tanulmányoztam. Nem kerestem rá, nem érdekelt egyáltalán. Csak azért hozom szóba, mert nagyjából minden harmadik háziasszonynak (akinek van robotgépe) ez van. Sokan ajánlják. Biztosan jó is, de nekem egyáltalán nem tetszik. És nekem ez nagyon fontos. Nem tudom megmagyarázni miért.

 

ELEKTROLUX

EKM4200

remote_jpg.jpgNagyon hasonlít a KA-ra. Egy párszor meg is tévesztett egy-egy főzőműsorban :)

  1. Anyaga: Fém.
  2. Teljesítmény: 1000W
  3. Kinézet: Szép. Bár színekben nincs nagy választék. Itthon csak a piros, fekete és a krém színű elérhető.
  4. Tartozékok. Alapból jár hozzá két tál, egy nagy méretű és egy kisebb. Védőkarima és a három féle keverőszár. A képen látható modellel még további tartozékokat is adnak.
  5. Ár: Modelltől függően 99.000Ft-tól135.000 Ft-ig terjed.
  6. Vélemények: A többség meg van vele elégedve. De! Egy páran negatívan is kommenteltek. Sokszor olvastam azt, hogy a sebességgombja elromlott, nem lehetett elindítani a gépet. Vagy, azt, hogy nagy mennyiség keverésénél nem bírja, zörög, hangos.

Én úgy vagyok vele, hogy ha már ilyesmiket olvasok, akkor az nem jó. Ezért nem veszek electroluxot.

A következő bejegyzésben jön végre a KA!!! Megpróbálok mindent bemutatni, és kirészletezni, hogy végre kiderüljön miért is a KitchenAid az én választottam.

Forrás: http://mixerreviews.co.uk/kenwood-kmix/, http://www.bosch-home.com, http://www.electrolux.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidetveszek.blog.hu/api/trackback/id/tr312755564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetahiti 2018.12.03. 23:01:43

Electroluxom volt egy hétig kb, utána éltem a vásárlástól való elállás lehetőségével. Nem sokat túlzok, ha azt mondom, olyan hangos, mint egy repülőgép-hajtómű. Nem bírtam.
KitchenAidet szeretnék én is. :)

Az élet KitchenAid-el.

Megosztom veletek a régóta vágyott KitchenAid robotgépem felé vezető utat. Hogy gyűjtöm össze a nem kevés pénzt, és honnan fogom végül megvásárolni. Ezután persze nem állok meg. Bemutatom használat közben, hogy szuperál. Tartsatok velem.

Friss topikok

  • Lóránt Juhász: Holnap jön meg az enyém is! :) Piszácia színű lett végül, mert ez volt akciós. Németből és Francia... (2020.04.02. 19:50) Unboxing KitchenAid Artisan 5KSM175PS Stand Mixer
  • Mihalyne Kopasz: Szeretnék még többet megtudni a kitchenaid gép tapasztalatairól. Tetszik a blog. (2020.01.09. 12:38) Színe?
  • Tetahiti: Electroluxom volt egy hétig kb, utána éltem a vásárlástól való elállás lehetőségével. Nem sokat tú... (2018.12.03. 23:01) Miért pont KitchenAid?
  • KD Dóra: @konyhakaland: rendben (2018.09.30. 16:20) Helyzetjelentés
  • KD Dóra: @konyhakaland: azért, mert terhességi cukorbetegségem lett, de szerencsére már nincs. Ugyanúgy leh... (2018.09.30. 16:19) Fahéjas koszorú
süti beállítások módosítása
Milyen a KitchenAid-el az élet!? Hogyan sikerült megvennem, receptek, tippek, bemutatók.