Az élet KitchenAid-el.

Hogyan sikerült megvenni, receptek, tippek, bemutatók.

Hogy állok eddig?
A piszkos anyagiak és egy új felfedezés...

Sziasztok!

Már nagyon régen írtam, de sajnos kifogytam a témákból. Viszont a hétvégén újra lázba jöttem :) 

Mennyi az annyi?

A kis dobozkám tartalma szépen gyarapszik. Elmúlt a karácsony, és névnapom is volt azóta. Na meg én is tudtam egy keveset hozzácsurgatni. Jelenlegi tartalma összesen: 151.000 Ft. Bizony, bizony :) Ez nagyon jól hangzik, főleg ha azt nézem, hogy még csak 8 hónapja kezdtem a gyűjtést.

Németország?

Ezért újra neki fogtam a nyomozgatásnak. A Google segítségével rátaláltam egy német oldalra, ahonnan ingyen szállítanak Magyarországra is. :O Ráadásul az 5ksm175ps típusú gép kb 190.000 Ft-ba kerül. Hihetetlen számomra, hogy jobban megéri Németországból megrendelni. Miért ennyire (225.000Ft) drága itthon? 

Ezután eszembe jutott, hogy az Ebay-en láttam egy másik német ajánlatot. Gondoltam felkeresem az eladót. Ismét Google. Eljutottam erre az oldalra: www.kitchenpoint.de. Na ez valami őrület!!! Itt még olcsóbb a kiszemelt típus. Ráadásul összeválogattak olyan szetteket, amikkel sokkal jobban jövünk ki, ha azt választjuk. Persze, ha szeretnénk kiegészítőt is vásárolni a géphez. És miért ne szeretnénk? Hiszen fantasztikusabbnál fantasztikusabb kiegészítők léteznek. Én például nagyon szeretnék tésztanyújtó és vágó szettet hozzá. És egy zöldség szeletelő, reszelő kiegészítőt is. Ezen az oldalon van egy olyan összeállítás, ami tartalmazza a gépet, a három darabból álló tésztanyújtó és vágó szettet, egy tészta szárító állványt és a recept könyvet. Plusz egy bónusz ajándékot, ami egy sütőforma. Ez az egész kerül 729 Euro-ba, ami kb 220.000 Ft. Ennyiért még az alap gépet se tudnám itthon megvenni... És még szeretnék rendelni hozzá egy reszelő, szeletelő fejrészt is, ami 80 Euro (kb. 25.000 Ft). 

Itt van szállítási díj, 25 Euro (kb 7500 Ft). Ez most komoly? DPD-vel házhoz hozzák ennyi pénzért Németországból. Kicsit még hihetetlen, de majd kikérem egy kedves ismerősöm véleményét is, aki tud németül. A rendeléshez is kérem majd a segítségét, mert én semmit nem tudok :)

Már látom a végét!

Elhatároztam, hogy kivárom a születésnapomat, ami augusztus végén lesz, ráadásul a 30. Tesóm megsúgta, hogy akkor nagyobb ajándék jár. Nálam ez azt jelenti, hogy több pénzt kapok :D Szóval megvárom az augusztus végét, én is gyűjtök még, és valószínűleg akkor megtudom majd venni a szettet. Már alig várom!!! Sokat álmodozom arról a pillanatról, mikor megáll a DPD-s autó a ház előtt... Drukkoljatok!

Én is drukkolok!

Már nem csak magamnak! Hiszen egyik kedvenc unokatesóm is betársult a gyűjtésbe. Ő is szeret sütni, sőt imád :) Ezért én neki is nagyon drukkolok. Innen üzenem, hogy: Mesi! Hajrá! Augusztusig még van időd ;) Milyen szuper lenne, ha egyszerre tudnánk megrendelni. Felezhetjük azt a jó nagy szállítási díjat :D Puszi!

További szép napot nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidetveszek.blog.hu/api/trackback/id/tr4513700820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyhakaland 2018.02.28. 06:05:09

Kitartas!! Sok sikert. Nemsokara ott fog diszelegni a konyhapultodon. :)

Az élet KitchenAid-el.

Megosztom veletek a régóta vágyott KitchenAid robotgépem felé vezető utat. Hogy gyűjtöm össze a nem kevés pénzt, és honnan fogom végül megvásárolni. Ezután persze nem állok meg. Bemutatom használat közben, hogy szuperál. Tartsatok velem.

Friss topikok

  • Lóránt Juhász: Holnap jön meg az enyém is! :) Piszácia színű lett végül, mert ez volt akciós. Németből és Francia... (2020.04.02. 19:50) Unboxing KitchenAid Artisan 5KSM175PS Stand Mixer
  • Mihalyne Kopasz: Szeretnék még többet megtudni a kitchenaid gép tapasztalatairól. Tetszik a blog. (2020.01.09. 12:38) Színe?
  • Tetahiti: Electroluxom volt egy hétig kb, utána éltem a vásárlástól való elállás lehetőségével. Nem sokat tú... (2018.12.03. 23:01) Miért pont KitchenAid?
  • KD Dóra: @konyhakaland: rendben (2018.09.30. 16:20) Helyzetjelentés
  • KD Dóra: @konyhakaland: azért, mert terhességi cukorbetegségem lett, de szerencsére már nincs. Ugyanúgy leh... (2018.09.30. 16:19) Fahéjas koszorú
süti beállítások módosítása
Milyen a KitchenAid-el az élet!? Hogyan sikerült megvennem, receptek, tippek, bemutatók.