Az élet KitchenAid-el.

Hogyan sikerült megvenni, receptek, tippek, bemutatók.

Megrendeltem!!!

Érkezik a csomag :)

 

Hétfő délután eljött a pillanat, amikor is megrendeltük a nővérkémmel a KitchenAid gépemet. A kiválasztott ország Németország, a bolt pedig a www.kitchenpoint.de. Itt találtam a legjobb áron. Sajnos most csak a gépet rendeltem meg, a kiegészítőkre már nem volt keret. Azért ilyen sietősen, (és nem a szülinapom után) mert kismama vagyok, és a kislányom kb egy hónap múlva érkezik közénk. Szerettem volna még előtte jól kisütögetni magam, mert tudom, hogy mellette nem sok időm lesz. De pont ezért is lesz nagy segítség, ha mondjuk a kenyér tésztáját nem nekem kell összegyúrni és bedagasztani, hanem megcsinálja helyettem a KA. 

Szóval nagyon izgatott vagyok!!! A DHL szállította Magyarországig, onnan a posta hozza tovább. Már náluk van, most abban reménykedem, hogy holnap reggel ideér. Hétfőn pünkösd, így legközelebb kedden jöhet... ez lenne a leghosszabb három nap :) De reméljük a legjobbakat ;)

Megpróbálok videót készíteni a csomag bontásáról, amit persze nyomban közzé is teszek :)

Hogy milyen színűt is rendeltem végül?

Az legyen meglepetés!!

kitchen_aid_mixer_pastel_shade_collage.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenaidetveszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2613966616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyhakaland 2018.05.20. 18:57:36

Ees igen. Nagyon orulok az oromodnek.

Az élet KitchenAid-el.

Megosztom veletek a régóta vágyott KitchenAid robotgépem felé vezető utat. Hogy gyűjtöm össze a nem kevés pénzt, és honnan fogom végül megvásárolni. Ezután persze nem állok meg. Bemutatom használat közben, hogy szuperál. Tartsatok velem.

Friss topikok

  • Lóránt Juhász: Holnap jön meg az enyém is! :) Piszácia színű lett végül, mert ez volt akciós. Németből és Francia... (2020.04.02. 19:50) Unboxing KitchenAid Artisan 5KSM175PS Stand Mixer
  • Mihalyne Kopasz: Szeretnék még többet megtudni a kitchenaid gép tapasztalatairól. Tetszik a blog. (2020.01.09. 12:38) Színe?
  • Tetahiti: Electroluxom volt egy hétig kb, utána éltem a vásárlástól való elállás lehetőségével. Nem sokat tú... (2018.12.03. 23:01) Miért pont KitchenAid?
  • KD Dóra: @konyhakaland: rendben (2018.09.30. 16:20) Helyzetjelentés
  • KD Dóra: @konyhakaland: azért, mert terhességi cukorbetegségem lett, de szerencsére már nincs. Ugyanúgy leh... (2018.09.30. 16:19) Fahéjas koszorú
süti beállítások módosítása
Milyen a KitchenAid-el az élet!? Hogyan sikerült megvennem, receptek, tippek, bemutatók.